Білецька сільська територіальна громада
Тернопільська область, Тернопільський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення виконавчого комітету Білецької сільської ради «Про організацію проведення конкурсу щодо визначення підприємства (організації) для здійс-нення функцій робочого органу з організації забезпечення і підгото

Дата: 08.09.2025 15:19
Кількість переглядів: 50

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проєкту рішення виконавчого комітету

Білецької сільської ради

«Про організацію проведення конкурсу щодо визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників»

(Проект рішення за посиланням: https://bilecka-gromada.gov.ua/docs/2112841/)

Назва регуляторного акта: проєкт рішення виконавчого комітету Білецької сільської ради від ____ року №___ «Про організацію проведення конкурсу щодо визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників»;

Регуляторний орган: виконавчий комітет Білецької сільської ради;

Розробники документа: відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи Білецької сільської ради;

Відповідальна особа: Ящук Юлія Павлівна;

Контактний телефон: +380672525169, +380685146530.

 

І. Визначення проблеми

Проблема, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання полягає в виборі на конкурсних засадах кваліфікованого підприємства (організацію) для регулювання господарських відносин у сфері надання послуг з організації підготовки проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Проєкт рішення «Про організацію проведення конкурсу щодо визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників» розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт» та постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 р. №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (із змінами).

Так, статтею 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначено, що для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування на конкурсних умовах за договором залучають підприємство (організацію), що має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень.

Оскільки підготовка матеріалів для проведення конкурсів з обрання перевізників на території Білецької сільської об’єднаної територіальної громади є доволі трудоємною та займає велику кількість часу та в зв’язку з відсутністю в  структурі Білецької сільської ради відповідного структурного підрозділу, який займався б виключно питаннями громадського транспорту, є необхідність у залученні підприємства (організації) незалежно від форми власності для здійснення функцій робочого органу.

Дане питання справляє вплив на:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

-

Держава

+

-

Суб'єкти господарювання,

у тому числі суб'єкти малого підприємництва

+

-

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Необхідність розроблення даного проєкту рішення полягає у забезпеченні виконання вимог діючого законодавства в частині підготовки матеріалів до засідання конкурсного комітету з визначення пасажирських перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування на території Білецької сільської територіальної громади.

Метою державного регулювання є залучення кваліфікованих фахівців підприємства – робочого органу з метою забезпечення якісної підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування на території Білецької сільської територіальної громади; зменшення передумов для корупційних дій; задоволення потреб громадян щодо отримання ними необхідних та якісних автотранспортних послуг.

Основним завданням проекту документа є визначення шляхом конкурсного відбору робочого органу по підготовці матеріалів для проведення конкурсу серед перевізників та розробці паспортів автобусних маршрутів.

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

             Альтернативними способами досягнення цілі є:

- не приймати запропонований регуляторний акт.

     В цьому випадку з причини відсутності робочого органу не буде забезпечено якісної підготовки матеріалів, належної організації та проведення конкурсів, що значно ускладнить прийняття об’єктивних рішень конкурсним комітетом при визначенні перевізників-переможців.

Обраний спосіб має наступні переваги: розв’язує існуючу проблему; забезпечує принцип регуляторної політики.

1.Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не приймати запропонований регуляторний акт.

В цьому випадку з причини відсутності робочого органу не буде виконано чинне законодавство, яким передбачено залучення підприємства для здійснення функцій робочого органу по підготовці матеріалів для проведення конкурсу серед перевізників та розробці паспортів автобусних маршрутів.

Альтернатива 2

Прийняття даного акта, яким і пропонується визначити умови, з чітким визначенням усіх обов’язків та процедур підготовки засідань конкурсного комітету з визначення робочого органу.

Цей спосіб дозволить дотримуватись чинного законодавства, належним чином організувати проведення конкурсу що забезпечить прозорість його проведення.

 

 

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей. Оцінка впливу на сферу інтересів держави.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не приймати запропо-нований регуляторний акт.

 

Відсутні

Не потребує додаткових витрат

Альтернатива 2

Прийняття даного акта, яким і пропонується визначити умови, з чітким визначенням усіх обов’язків та процедур підготовки засідань конкурсного комітету з визначення робочого органу.

Підвищення ефективності системи державного регулювання.

Прозорі умови з визначення робочого органу, створення умов щодо якісної підготовки та проведення конкурсу

 

Обмеження  монополізму  на

Ринку пасажирських перевезень.

 

 

Не потребує додаткових витрат

 

 

                             Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не приймати запропонований регуляторний акт

 

Відсутні

 

Не потребує додаткових витрат

Альтернатива 2

Прийняття даного акта, яким і пропонується визначити умови, з чітким визначенням усіх процедур підготовки засідань конкурсного комітету з визначення робочого органу.                                                           умови,                                    з чітким визначенням усіх обов’язків                                            та                                                                                      процедур підготовки                                                                                                                                                                                          засідань конкурсного                                                    комітету                                 з визначення                                                                                                                                                            робочого органу.

Підвищення якості обслуговування населення.

Забезпечення транспортної

доступності жителів населених пунктів в межах Білецької сільської територіальної громади

Зменшення кількості звернень населення щодо транспортного сполучення.

 

 

 

Не потребує додаткових витрат

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

3

3

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків узагальній кількості, відсотків

100

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не приймати запропонований регуляторний акт.

 

Відсутні

 

Не потребує додаткових витрат

Альтернатива 2

Прийняття даного акта, яким і пропонується визначити умови, з чітким визначенням усіх процедур підготовки засідань конкурсного комітету з визначення робочого органу.

Створення рівних умов для всіх суб’єктів господарювання, які є претендентами для роботи на автобусних маршрутах загального користування.

 

 

Не потребує додаткових витрат

 

 

VI. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності

(досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

Не                           приймати

запропонований регуляторний акт.

1

 

Проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

Прийняття даного акта, яким і пропонується визначити умови, з чітким визначенням усіх процедур підготовки засідань конкурсного комітету з визначення робочого органу.

4

 

Ця альтернатива дає змогу повністю досягнути поставлених цілей державного регулювання

 

 

Рейтинг результативності

 

Вигоди (підсумок)

 

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Не приймати

запропонований регуляторний акт.

 

Відсутні

 

Не потребує додаткових витрат

В цьому випадку   відсутність робочого органу не буде забезпечено якісної підготовки матеріалів, належної організації та проведення конкурсів, що значно ускладнить прийняття об’єктивних рішень конкурсним комітетом при визначені перевізників-переможців.

Альтернатива 2

Прийняття даного акта, яким і пропонується визначити умови, з чітким визначенням усіх процедур підготовки засідань конкурсного комітету з визначення робочого органу.

Підвищення ефективності системи державного регулювання.

 

Створення рівних умов для всіх суб’єктів господарювання, які є претендентами для роботи на автобусних маршрутах загального користування.

Обмеження монополізму на ринку пасажирських перевезень.

 

Раціональний розподіл маршрутів на ринку пасажирських перевезень

 

 

Не потребує додаткових витрат

Перевагами обраного способу є те, що по-перше, не порушується встановлений законом порядок набуття права проведення конкурсу з перевезення пасажирів;

по-друге встановлюються прозорі умови визначення робочого органу; по-третє укладаються договори з робочим органом, який зможе забезпечити якісну підготовку та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в межах Білецької сільської ТГ у найбільшій мірі

 

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Не                           приймати

запропонований

Не вирішує зазначену проблему. Альтернатива є неприйнятною, оскільки чинним законодавством передбачено залучення підприємства для здійснення функцій робочого органу по підготовці матеріалів для проведення конкурсу серед перевізників.

 

 

 

 

 

Х

Альтернатива 2

Прийняття даного акта, яким і пропонується визначити умови, з чітким визначенням усіх процедур підготовки засідань конкурсного комітету з визначення робочого органу.

Перевагами обраного способу є те, що по-перше, не порушується встановлений законом порядок набуття права проведення конкурсу з перевезення пасажирів;

по-друге встановлюються прозорі умови визначення робочого органу; по-третє укладаються договори з робочим органом, який зможе забезпечити якісну підготовку та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в межах Білецької сільської ТГ у найбільшій мірі

 

 

 

 

 

 

 

 

Х

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта: прийняття нормативно-правових актів України, що обмежать повноваження виконавчого комітету Білецької сільської ради.

Оцінка можливості впровадження вимог регуляторного акта: є прийняття проекту рішення виконавчого комітету Білецької сільської ради «Про організацію проведення конкурсу щодо визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників», його оприлюднення у встановленому порядку, проведення інформаційної компанії.

З метою визначення на конкурсних умовах підприємства (організації), для здійснення функцій робочого органу під час проведення засідань конкурсного комітету по перевезенню пасажирів на автобусних маршрутах загального користування на території Білецької сільської територіальної громади необхідно затвердити умови проведення конкурсу на визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу по проведенню засідань конкурсного комітету по перевезенню пасажирів на маршрутах загального користування, форми заяви щодо участі у конкурсі, здійснити оприлюднення даного регуляторного акта. 

 

 

. Оцінка виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування,   фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Виконання даного рішення виконкому сільської ради не потребує додаткових матеріальних ресурсів.

 

                   VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Акт набирає чинності з дня його опублікування в засобах масової інформації відповідно до законодавства України.

Запропонований регуляторний акт довгостроковий. Доповнення та зміни будуть вноситися після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд положень регуляторного акту, його скасування, відміна чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

 

 

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Впровадження даного регуляторного акта дозволить виконати вимоги
постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» щодо якісної підготовки матеріалів для проведення конкурсу, їх аналізу та оцінки відповідності конкурсних пропозицій перевізника-претендента умовам конкурсу, підготовки паспортів автобусних маршрутів та матеріалів для подальшого встановлення відносин між організатором та автомобільним перевізником – переможцем конкурсу.

Після набрання чинності регуляторного акту його результативність визначається такими показниками:

- кількість поданих суб’єктами господарювання документів для участі в конкурсі;

- кількість підприємств допущених до участі у конкурсі;

- визначено (не визначено) або відсутні переможці конкурсу.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта - високий: проєкт розміщено на офіційному сайті Білецької сільської ради, після прийняття проєкту рішення його буде опубліковано в установленому законодавством порядку.

 

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде проведено розробником регуляторного акта у строки, визначені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та відповідно методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 “Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта” (із змінами та доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 28.11.2012 № 1107, від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності дії регуляторного акта буде проведено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження результативності буде здійснено через рік після набрання чинності регуляторного акта.

            Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

  Секретар сільської ради                                                                                  Віталій КОГУТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до аналізу регуляторного впливу регуляторного акта

- проєкту рішення виконавчого комітету

Білецької сільської ради «Про організацію проведення

конкурсу щодо визначення підприємства (організації)

для здійснення функцій робочого органу з організації

забезпечення і підготовки матеріалів для проведення

засідань конкурсного комітету з визначення

автомобільних перевізників»

 

 

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

 

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у вересні 2025 року.

 

№ п/п

Вид консультації

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Телефонні розмови з відповідальними особами в органах місцевого самоврядування інших міст регіону.

 

 

4

У цілому запропоноване регулювання сприймається.

Є розуміння необхідності залучення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу.

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання – 3 (одиниці), у тому числі малого підприємництва – 3 (одиниці) та мікропідприємництва - 0 (одиниць);

Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив – 100 %

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний рік)

Витрати за 5 років

1.

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

2.

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0,0

0,0

0,0

3.

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

4.

Процедури обслуговування обладнання (ТО)

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

5.

Інші процедури (уточнити):

 

 

 

6.

Разом, грн.

 

0,0

0,0

0,0

7.

Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

 

3

8.

 

Сумарно, грн.

0,0

0,0

0,0

             

 

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Розрахункова чисельність суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 3 осіб (дані наведені в таблиці до аналізу регуляторного впливу проекту рішення сільської ради «Про організацію проведення конкурсу щодо визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників») Розрахунок вартості 1 людино-години:

 

9.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання отримання необхідних форм та заявок  Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (98,75 грн./год*)

(0,5 годин Х 98,75 грн.= 49,37 грн.)

* Середньомісячна заробітна плата штатних працівників по Білецькій сільській ТГ станом на 01.01.2025р. – 16 492 грн.

Тривалість робочого часу 167 год./міс.

49,37  грн.

49,37 грн.

49,37 грн.

10.

Процедури організації виконання вимог регулювання Формула:  витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого (1,0 годин Х 98,75 грн.= 98,75 грн.)

* Середньомісячна заробітна плата штатних працівників по Білецької сільської ТГ станом на 01.01.2025р. – 16 492 грн.

Тривалість робочого часу 167 год./міс.

98,75 грн.

98,75 грн.

98,75 грн.

11.

Процедури офіційного звітування (витрати часу з підготовки та подання декларації)

Формула:

 витрати часу з підготовки та подання декларації  =                    

0,0

0,0

0,0

12.

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)  Х  оціночну кількість перевірок за рік

0,0

0,0

 

 

 

0,0

13.

Інші процедури (уточнити)

0,0

0,0

0,0

14.

Разом, гривень.

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

148,12 грн.

148,12 грн.

148,12 грн.

15.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

3

3

3

16.

Сумарно, гривень

444,36 грн.

444,36 грн.

444,36 грн.

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва.

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи.

 

 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

 

 

 

 

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,5 год.

100,0

 

 

5

3

 

1500

 

 

 

 

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

-

-

-

-

-

 

 

 

камеральні

 

 

 

 

 

 

 

виїзні

 

 

 

 

 

 

 

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

 

 

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

 

 

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

 

 

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

-

 

 

-

-

-

-

 

 

7. Інші адміністративні процедури (уточнити): 
 

0

 

 

0

0

0

0

 

 

Разом за рік

0

0

0

0

1 500

 

 

Сумарно за п’ять років

0

0

0

0

7 500

 

 


            * Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

№ з/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1.

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

Витрати які понесуть суб’єкти господарювання не можливо порахувати на даному етапі

2.

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

444,36 грн.

444,36 грн.

3.

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

444,36 грн.

(сума рядків 1 та 2 цієї таблиці)

444,36 грн.

(сума рядків 1 та 2 цієї таблиці)

4.

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

1 500 грн.

(«Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва» цього додатка)

7 500 грн.

(«Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва» цього додатка

5.

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

1944,36 грн.

(сума рядків 3 та 4 цієї таблиці)

7944,36 грн.

(сума рядків 3 та 4 цієї таблиці)

 

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

Участь у конкурсі з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу є безкоштовною.

Коригуючі (пом’якшувальні) заходи для суб’єктів підприємництва не передбачаються.

 

 

Головний спеціаліст – юрисконсульт

відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи                                     Юлія ЯЩУК                 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних