Білецька сільська територіальна громада
Тернопільська область, Тернопільський район

ЗЗМЯПО-2024: підготовка до пілотного етапу.

Дата: 09.08.2023 11:16
Кількість переглядів: 120

ЗЗМЯПО-2024: підготовка до пілотного етапу.

За матеріалами статті на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Навесні 2024 року в Україні буде проведено основний етап третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти (ЗЗМЯПО-2024). Уже зараз в Українському центрі триває активна підготовка до проведення пілотного етапу цього циклу моніторингу. 

Проведення пілотного етапу визначено наказом Міністерства освіти і науки України від 10.07.2023 № 833 «Про затвердження Плану заходів із реалізації третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти у 2023 році». Метою цього етапу є апробація інструментарію для оцінювання природничо-наукової компетентності випускників початкової школи, адже в межах чергового циклу ЗЗМЯПО, крім читацької та математичної компетентностей, у фокус уваги потрапить і ця ключова компетентність, яку в оновленій Програмі моніторингу визначено як «здатність особи застосовувати в практичній діяльності наукове розуміння природи (явищ, процесів, закономірностей, законів) і методи та інструменти природничих наук, техніки й технології (спостерігати, збирати й систематизувати дані, формулювати гіпотези, проводити дослідження / експерименти, аналізувати й оцінювати результати), усвідомлено ставитися до збереження природи й покращення якості життя людини, громади й людства загалом, збалансованого розвитку суспільства».

Нині фахівці Українського центру працюють над розробленням рамкового документа з оцінювання природничо-наукової компетентності молодших школярів та інструментів (тестів, анкет) для вимірювання рівня сформованості природничо-наукової компетентності. А вже восени 2023 року буде проведено пілотування напрацьованих інструментів з метою перевірки їхньої валідності та надійності.

Нагадаємо, що перші два етапи ЗЗМЯПО було проведено відповідно у 2018 р. та 2021 р. У цьому довготривалому моніторингу участь бере учнівство 4-х класів і вчительство, яке навчає цих дітей. У межах перших циклів метою було оцінити рівень сформованості у випускників і випускниць початкової школи двох ключових компетентностей – читацької та математичної, а також виявити чинники, які впливають на рівень сформованості цих компетентностей.

Із результатами попередніх циклів можна ознайомитися за посиланням.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних